Dot Net Fan

مکانی برای طرفداران Dot Net

Dot Net Fan

مکانی برای طرفداران Dot Net

اولین یادداشت. First Note

سلام. من خودمو بعنوان یک طرفدار برای Dot Net و محصولات دیگر مایکروسافت معرفی میکنم. در این وبلاگ قصد دارم آنچه را که در هیچ محلی نمیتوانید در مورد دات نت بیابید، برای شما قرار دهم. همکاری و همیاری شما برایم بسیار مهم است. هر چه را که میخواهید در اینجا از من بپرسید. سعی میکنم پاسخ آنرا بیابم. این وبلاگ را دو زبانه آماده میکنم تا همه مردمان دنیا بتوانند از آن بهره ببرند. چرا که دانش بشری متعلق به همه دنیاست.

 Hi, I introduce myself as a Dot Net and other Microsoft Products fan. I want to deliver information about .net, which you won't be able to find in any other place. Your feedbacks is too important for me. Ask what you want here, I'll try to solve it for you. This blog will be multiligual, to help all people around the world. Because I think: Human knowledge belongs to the world.

 

نظرات 4 + ارسال نظر
مرورگر.کام چهارشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 04:26 ب.ظ http://www.moroorgar.com

آخرین اخبار ایران و جهان در بزرگترین آرشیو خبری در ایران. خبر+عکس. :: اخبار را در www.moroorgar.com حرفه ای بخوانید ::

ئخاشئئشی لاخیقشفه چهارشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 06:18 ب.ظ http://www.764.co.sr

سلام
خسته نباشید وبلاگ خیلی خوبی دارید من هم از طرف داران پرپا قرص دات نت هستم ول تا به امروز خیلی تلاش کردم یاد بگیرم ولی نتونستم اگه وقت کردی یه پی ام به من بده تا با هم بیشتر صحبت کنیم من بیشر روز ان هستم

دوست عزیز سلام. من تو این وبلاگ تازه کار هستم. آیا منظورت از پی ام، یاهو مسنجر پی ام هستش؟ من این نرم افزار رو روی دستگاهم نصب نمیکنم چون ازش خوشم نمیاد. اما اگه منظورت از این جوابی که بهت دادم، پی ام هستش، مخلصت هم هستم.
موفق باشی.

Bins سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 09:46 ق.ظ

Can you crack Dotnetbar 5.8 (www.devcomponents.com)

بیش از1500مقاله و تحقیق رایگان دوشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 06:38 ب.ظ http://www.beheshtnet.blogfa.com


سلام دوست عزیز
پیشاپیش عیدتون مبارک
من تابه حال با124سایت ووبلاگ تبادل لینک کردم
ومی خوام اگه افتخاربدین صدوبیست وپنجمین وبلاگی که دروبلاگم ثبت میکنم وبلاگ شماباشه
پس لطفا اگه موافقین وبلاگ من راباعنوان:
"1500مقاله وتحقیق رایگان"
وبه آدرس:
http://www.beheshtnet.blogfa.com

لینک نماییدوسپس اطلاع دهیدتادرهمان ساعت شمارالینک کنم
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد