Dot Net Fan

مکانی برای طرفداران Dot Net

Dot Net Fan

مکانی برای طرفداران Dot Net

DXpress for dot net 2003, 2002

سلام متاسفانه در کرک قبلی مشکلی وجود داشت. من اونها رو بدون اینکه بخوام به Dot Net Framework 2.0 تبدیل کردم! حالا چونکه این کرک ها خیلی وقت میگیرن، من توصیه میکنم که شما روش کرک کردن DXpress رو از داخل وبلاگ جدید من یاد بگیرین و خودتون اونها رو کرک کنین. از Ash هم به خاطر اینکه اذیت شده عذر میخوام. من جز کمک به شما هیچ قصدی ندارم. آدرس وبلاگ جدیدم رو اینجا نوشتم:
Hi, unfortunately there was a problem in the recent crack. I upgraded the assemblies to Dot Net Framework 2.0 without any notice! Beacause cracking these components take too much of my time, I prefer to teach How to Crack Dxpress in my new weblog and crack them on yourself. Sorry Ash for annoying you. I just want to help. Here's my new blog address:

http://dotnetcracking.blogsky.com
نظرات 3 + ارسال نظر
Dallas چهارشنبه 14 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 07:13 ق.ظ

Hey how about cracking DotfuscatorThanks

Dallas دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 02:10 ق.ظ

How about cracking Infrgistics Netdvantage 2006 Vol 2

Ali شنبه 31 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 04:29 ب.ظ

Hi
Yes, May you introduce a good obfuscator
ofcourse full version....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد